mask

Pasmanteria on-line czy stacjonarna - co jest lepsze?

Współcześnie coraz więcej biznesów przenosi się co internetu. Sprzedaż stacjonarna jest jak najbardziej potrzebna, natomiast uzupełnienie jej sprzedażą on-line wydaje się nierzadko bardzo dobrym krokiem. Czy dotyczy to jednak każdego biznesu? Czy w przypadku każdej branży sprzedaż on-line jest opłacalna, a klienci chcą korzystać z takiej możliwości? Jak to jest z pasmanteriami? Sprawdź to!

Czym jest pasmanteria?

Pasmanterią nazywa się wyroby włókiennicze przeznaczone do wykańczania i obszywania odzieży oraz sklep, w których takie produkty są sprzedawane. Wśród wyrobów włókienniczych służących jako ozdoby, wzmocnienie lub ochrona brzegów oraz wykorzystywanych do obszywania brzegów ubiorów, tkanin dekoracyjnych i obić tapicerskich znaleźć można rozmaite artykuły. Do pasmanterii zalicza się między innymi borty, taśmy tkane, strzępce, ozdobne sznury, wisiory, gimpy, frędzle, wstążki, koronki , galony, pętlice czy troczki z koralików.

Czy działalność internetowa pasmanterii ma sens?

Pasmanteria jako sklep lub hurtownia krawiecka – np. w Katowicach kojarzona jest przede wszystkim ze sprzedażą stacjonarną. Osoby zajmujące się krawiectwem bądź inną profesją, w przypadku której korzystanie z pasmanterii (w rozumieniu: wyroby) jest niezbędne, lubią zobaczyć i dotknąć interesujący ich produkt. Choć sprzedaż on-line może być dla nich ciekawych uzupełnieniem.

Kluczowe jest natomiast to, by klient wiedział, że kupuje pasmanterię cechującą się wysoką jakością. Ważna jest też cena wyrobów tego typu, która w poszczególnych sklepach może być istotnie różna. Przy czym warto podkreślić jedną, bardzo ważną kwestię: wybór miejsca zakupu pasmanterii powinien być podyktowany indywidualnymi preferencjami. Jedni lubią kupować on-line, inni natomiast w pełni stacjonarnie.